مفيش خجل في الكلام عن التفكير في الانسحاب.. بس في أمل دايما نرجع نمشي صح
أنا قريب منك بصوت، بلقاء، أو بزيارة، تعال نكمل السكة سوا
أنا بطرس بيتر ، من سنة 2009 بقدم دعم نفسي وحلول عملية للأفراد والشركات . على مدار سنوات ، ساعدت آلاف الأشخاص في تجاوز أزمات معقدة ، كما ساعدت العديد من الشركات من خلال تحليل المشكلات ووضع حلول واقعية لتحسين الأداء .
كنت تعبان من شغل ضغطه عالي وكل يوم كنت بحس إني بطفي وحياتي ماشية بالعافية ومش قادر أركز ولما وصلت لمرحلة الانفجار لجأت لبطرس اللي ساعدني أرجع أتنفس وأنظم وقتي وأعيش ببساطة من غير ما أهرب
ردحذف